Železniški tajkun ali kako rešiti SŽ

Železniška postaja Kandija - Novo mesto
Železniška postaja Kandija – Novo mesto

Slovenske železnice, so pridelale v prvem četrtletju za 2,44 mio € izgube.

Ko sem včeraj postal na eni izmed njihovih postaj, bi človek pričakoval, da jim kljub  nevlaganju v obstoječo infrastrukturo, kaj šele, da bi gradili na novo, uspe priti vsaj z nulo skozi terminska obdobja?

Bivši sošolec mi je lani potešil radovednost, kako je v službi SŽ za časa krize: “super, po starem!” Sedi v pisarni, se vsake toliko malo sprehodi, mimo vozečemu vlaku pomaha z zastavico, medtem nekajkrat zavrti ročico, da se odprejo ali zaprejo zapornice in že je čas malice…In to, je to?
Upam, da ne bere, ko ga obiram in trdim, da je celo to njegovo ne-delo tisto, ki vodi v rdeče številke…
No, jaz sem našel rešitev po hitrem postopku in bi se nadejal managerske provizije ali pa lastniškega deleža v času lastninjenja, ob morebitni sprevedbi projekta?

Morda bi me celo označili zaradi inovacijske ideje in pobrane smetane za novega tajkuna. Tega si sicer ne želim, čeprav pri nas najlažje prideš do prepoznavnosti, slave in bogastva, prav s podobnimi podvigi. Samo to ni zame, če bi že prišlo do tega, bi se raje odrekel procentom…
SŽ, so eno od podjetij, ki bi se z malo kreativnosti dala postaviti na noge, vendar bi ne želel javno pametovati, ker pokazatelji kažejo, da se odjemanje idej širi hitreje, kot vsak virus gripe.

No, pa dovolj resnosti!

 

Železniški tajkun- Rešiti SŽ